נעלי כלה בחיפה והקריות

נעלי כלה בחיפה והקריות


הבחירה הכי נכונה של נעלי כלה בחיפה והקריות ונעלי כלה בצפון 

מאסטרו סניף קרית מוצקין לרכישה במקום

מחפשת נעלי כלה בחיפה והקריות נוחות ועכשוויות שמתאימות במדויק לגודל ומבנה כף הרגל ולשמלה שתלבשי? כדאי שתכירי את המותג המצליח מאסטרו המתמחה בעיצוב וייצור נעלי כלה בשלל דגמים ומידות עם עקב בכל גובה ורוחב, גוונים ועיצובים עכשוויים. זאת לצד אפשרות להזמנת נעלי כלה בהתאמה אישית מלאה בסניף תל אביב או לרכישה במקום. כמו כן לרשותך עומד צוות אדיב ומיומן של החברה אשר יסייע לך בבחירה נכונה של נעלי כלה מושלמות עבורך.

ליצירת קשר לחצו כאן 04-9095353.

לצפיה במוצרים לחצו כאן


בסופו של דבר הנעל היא העיקר

אנו משקיעים ממרצנו לא מעט מזמננו ומכספנו בכדי להראות הכי טוב שאפשר ביום החתונה. יחד עם זאת, לצד מראה עוצר נשימה, בכדי שבכל זאת תוכלי לנשום לרווחה באירוע וליהנות ממנו, יש גם חשיבות רבה לנוחות הפריטים שתלבשי ובייחוד לנוחות הנעלים. כאן יש לשים לב לפרמטרים הבאים:

נוחות הנעליים נוצרת קודם כל על ידי התאמה מדויקת למבנה מידת כף הרגל, באופן שמאפשר יציבה נכונה וטבעית, והיותן אחוזות היטב אך לא הדוקות מידי.

בימנו נעלי כלה מעוצבות יכולות להיות גם עם עקב נמוך ואף שטוחות. לכן למי שאינה מורגלת בעקבים מאוד גבוהים עדיף לוותר עליהם ביום החתונה, לטובת יציבות ונוחות לאורך כל הערב.

יש גם לבחור נעל עם סוליה נוחה שמציגה רמה טובה של גמישות ויכולת כיפוף, התומכת ביציבה והליכה טבעית ומאפשרת ליהנות על רחבת הריקודים. לכן, לא כל אחת תרגיש בנוח עם נעלי פלטפורמה בעלות סוליה קשיחה.

בכדי למנוע החלקה כדאי גם לבחור בסוג סוליה מתאים לריצוף במקום האירוע, כאשר סוליות מגומי מתאימות למרבית סוגי הריצוף בין אם פרקט, שיש, בטון מוחלק או אריחי קרמיקה.


עיצוב נעלי כלה 

עכשיו לאחר שהבנו כמה חשוב שנעלי כלה תהינה נוחות, אפשר לדבר על עיצובן והמראה שלהן. בתור התחלה יש לבחור בנעליים מעוצבות שיתאימו לשמלת כלה. לכן מומלץ להזמין את הנעליים אחרי בחירת שמלת הכלה ולבוא אלינו עם השמלה או צילום שלה. בנוסף יש להתאים את הנעליים למקום האירוע ועונת השנה. כך למשל, סנדלים יותר יתאימו לחתונה קיצית, ובחתונה בטבע יש יותר לתת את הדעת על נוחות ויציבות הנעל. מעבר לכך עיצוב הנעל נדרש להתאים להעדפות אישיות של הכלה ולגרום לה להרגיש בנוח עם חזותן.

 

הזמנת נעלי כלה בחיפה והקריות

לרכישה נעלי כלה בחיפה והקריות, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בבחירת נעליים, הגיעו בשעות פעילות או צרו קשר עם חברת מאסטרו בסניף ת"א בטלפון 03-5758780, או סניף קרית מוצקין בטלפון 04-9095353.